MENÍ SA AJ FORMA ODOVZDÁVANIA DOKUMENTOV VÄČŠÍCH ROZMEROV
01. 04. 2021
Mestské správy

Nakoľko pre sprísnené pandemické opatrenia Mestský úrad Dunajská Streda namiesto 10. januára ostáva predbežne zatvorený do 24. januára, preto aj v prípade takých úradných vecí, pri ktorých treba odovzdať väčšie množstvo písomností, dochádza k modifikácii.
Pracovníci úradu žiadajú klientov, aby svoje neodkladné úradné záležitosti riešili podľa možnosti telefonicky alebo e-mailom. Modifikácia riešení sa týka v prvom rade stavebného odboru, resp. sa týka tých klientov spoločného stavebného úradu, ktorí svoje záležitosti nemôžu riešiť elektronicky.
V ich prípade možno akty, dokumenty väčších rozmerov odovzdať v pracovných dňoch medzi 8.00 a 11.00 hodinou na klientskej bráne mestského úradu.