Dunajská Streda zaviedla nový spôsob komunikácie s občanmi

Verzia pre tlačPoslať e-mailom
Dunajská Streda zaviedla nový spôsob komunikácie s občanmi

Mestská samospráva v Dunajskej Strede zaviedla bezplatnú mobilnú aplikáciu nahlasovacieho systému City monitor. City monitor je rýchly a efektívny spôsob vzájomnej interakcie občanov s mestom. Obyvatelia prostredníctvom smartfónu alebo webovej stránky City monitor www.citymonitor.sk  môžu nahlásiť svoje podnety. Mestský úrad týmto rýchlo a včas získa prehľad o problémoch v meste a o riešení môže informovať priamo občana, ktorý problém nahlásil. 

Mobilná aplikácia má aj verziu v maďarskom jazyku, čím je daná možnosť nahlásenia aj v maďarčine. Občania cez ňu môžu rýchlo a stručne posielať svojmu vedeniu mesta konkrétne podnety na riešenie problémov, nahlasovať poruchy na území mesta, hlavne poškodenie cestných komunikácií a chodníkov, verejného osvetlenia, nahlásiť miesto čiernej skládky, nebezpečný terén, dlhodobo odstavené nepojazdné vozidlá. Cez aplikáciu majú ohlasovatelia možnosť odosielať fotografie, ktoré vystihujú daný podnet, s presnou lokalizáciou miesta a následne sledovať stav jeho riešenia. Občan dostane informáciu o priebehu riešenia podnetu, ako aj o vyriešení nahláseného problému. Zodpovedný pracovník dá spätný signál, že podnet zaevidoval, vtedy je podnet označený červenou farbou. Ak je podnet v štádiu riešenia, naskočí žltá farba. Po vyriešení pracovník zmení stav na zelený, teda vyriešený. Môže sa stať, že riešenie niektorých podnetov nie je v kompetencii mestskej samosprávy. Aj o tom informuje ohlasovateľa, čo v aplikácii označí sivou farbou. 

Problémy a podnety, ktoré vyžadujú okamžité riešenie, či už pomocou mestskej polície, alebo technického odboru, treba naďalej nahlasovať na príslušnom telefónnom čísle. Občania prostredníctvom tzv. push notifikácie môžu dostávať aj správy zo života mesta.  

Cookies