Vybavovanie stránok cez sviatky

Verzia pre tlačPoslať e-mailom
Vybavovanie stránok cez sviatky

Vybavovanie stránok cez sviatky

 

Mestský úrad v Dunajskej Strede oznamuje občanom, že vzhľadom na vianočné sviatky v kancelárii prvého kontaktu Mestského úradu harmonogram prijímania stránok bude nasledovný: 23. decembra /streda/ do 12.00 hod.,  28. decembra /pondelok/ a 29. decembra /utorok/ podľa obvyklého harmonogramu, ale  30. decembra/streda/ len do 13.00.

 31. decembra /štvrtok/ na radnici nebudú stránkové hodiny. V neodkladných prípadoch - v prípade úmrtia - kompetentné zamestnankyne budú klientom k dispozícii na tel. číslach: +421 918 607 325 a 326.

Pokladnica na radnici bude otvorená do 18. decembra /piatok/ do  12.00 hod. Do uvedeného dátumu bude možné zaplatiť v pokladni mestské dane a poplatky. Po tomto termíne a medzi sviatkami úhrada je možná peňažnou poukážkou alebo zaslaním na účet mesta do 31. decembra /vrátane/: 302812303/7500 /ČSOB pobočka Dunajská Streda/.

Prvý bežný stránkový deň v novom roku na Mestskom úrade Dunajská Streda  bude v pondelok  4. januára 2016.

Cookies